Влада працюватиме у відкритому режимі

d98366dfdc061116f96f63fc70f71d69_1Вже в лютому в херсонській мерії запровадять електронний документообіг – про це на прес-конференції повідомив заступник міського голови Віктор Іванушкін.

Програмний «продукт» для запровадження електронного документообігу, безкоштовно наданий розробником на розгляд міській владі, пройшов тестування не пройшов. Як пояснив Віктор Іванушкін, розробка не зовсім зручна для використання нашими виконавчими органами – по-перше, для її придбання потрібно понад 100 тис. грн. з бюджету – по-друге. Тож, у мерії вирішили модернізуватися власними силами, без витрачання бюджетних коштів. Про що ж, власне, йдеться?

  • У кожного бажаючого з’явиться можливість бачити на сайті міськради електронну контрольну картку, що містить наступні відомості: індекс документа, що надійшов до міськради та її виконавчих органів, дату його реєстрації та стислий зміст. Щоправда, спочатку планували публікувати документи повністю, але потім, передусім з етичних міркувань, передумали. Приміром, значна частина «паперів», що надходять до мерії, це заяви про надання матеріальної допомоги. Зазвичай, її надаємо на лікування. Впевнений: не кожен захоче, щоб його проблема була об’єктом широкого розголосу. Також в електронній картці буде вказана адреса заявника (юридичної, фізичної особи), данні про особу, яка попередньо розглянула документ, відомості про того, хто здійснює контроль за виконанням документа та терміни його виконання. І що, на мій погляд, найбільш інформативно для зацікавлених осіб, вони бачитимуть і точно знатимуть хто є безпосереднім виконавцем певного документа і як саме він має бути виконаний,- пояснює Віктор Іванушкін.

Так само доступними будуть й документи, що затверджуються в стінах мерії. Щоправда, це вже працює – рішення та їх проекти, прийняті міською радою і виконкомом, розпорядження й доручення міського голови – в загальному доступі на сайті міської ради.

Що від цього нововведення отримає громада? За словами віце-мера, є випадки, коли документ, поданий до мерії, десь «мандрує». Де саме, на якій стадії його розгляд і що треба зробити для прискорення його розгляду та виконання? Відповіді на ці питання і зможе отримати заявник завдяки системі електронного документообігу.

  • Ця система забезпечить відкритість, прозорість роботи влади, стане запорукою доступності до відповідної інформації. І не лише в частині обізнаності про діяльність міської ради та її виконавчих органів, а, передусім, в частині можливості громадян своєчасно впливати на прийняття рішень міської влади, – впевнений Віктор Іванушкін.

Олена Рєзніченко

Please like & share:
горсовет
Міська рада
Події
Події
Розвиток
Херсон