У січні тринадцять разів херсонці перевіряли «Пульс» податкової
За січень 2015 року на сервіс Державної фіскальної служби України “Пульс” надійшло 13 дзвінків від платників податків Херсонщини. З яких 9 запитів стосувались податкової тематики та 4 інформації – митних органів.
Серед проблемних питань, з якими звертались платники на сервіс «Пульс», актуальними були:
– про роботу органів ДФС – 4 інформації,
– проведення перевірок суб’єктів господарювання – 3 звернення;
– про затримку митного оформлення товарів – 2 звернення.
Найбільша кількість запитів надійшла від платників податків: ДПІ у м. Херсоні – 6 звернень.
Всі повідомлення були оперативно розглянуті та опрацьовані. Про результати розгляду кожного заявника було повідомлено персонально.
Нагадаємо: Сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово.
Прес-служба Головного управління
ДФС у Херсонській області