Херсонським можновладцям не до комфорту перевезень

На сайті електронних петицій 18 січня 2017 року з’явилась петиція відомого в Херсоні блогера, громадського діяча і підприємця Владислава ГладкогоКомфортне перевезення пасажирів міським транспортом”. Петиція набрала кількість голосів вдвічі більшу за необхідну, але з невідомих причин все ще не потрапила на розгляд депутатів.

Петиція передбачає покращенням умов перевезення пасажирів:

– наявність сидячих місць для всіх пасажирів у транспорті;

– наявність умов для проїзду пасажирів маломобільної категорії та з особливими потребами (низька підлога в тролейбусах, окремі місця у “маршрутках” для перевезення дитячих візків чи перевезення пасажирів з особливими потребами (“візочників” тощо);

– наявність у транспортних засобах систем провітрювання та кондиціонування салону у літню пору року;

– наявність у транспортних засобах систем обігріву салону у зимню пору року;

– справність функціонування систем кондиціонування та обігріву у транспортних засобах;

– обов’язкове дотримання перевізниками інтервалів руху громадського транспорту на визначених маршрутах та кількості транспортних засобів на маршруті до 23-00 або цілодобово, якщо це передбачено заключеними угодами ;

– постійний контроль за станом перевезення пасажирів громадським траспортом з боку Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку Херсонської міської ради (Вербицька А.А.), своєчасний розгляд скарг пасажирів на умови перевезення;

– розірвання угод із перевізником в разі недотримання умов комфортного перевезення пасажирів за наявності протягом року п’яти чи більше скарг від пасажирів до Управління, що були розглянуті на користь пасажирів.

За рекордні строки петиція набрала необхідні 250 голосів підтримки, а згодом – і рекордну на сьогодні в Херсоні кількість голосів (506 на сьогоднішній день). Але на розгляд сесії петиція чомусь не потрапила. 31 січня 2017 року було скликано позачергову сесію Херсонської міської ради, під час якої планувався розгляд іншої петиції, від депутата Херсонської міської ради, керівника КП “Херсонелектротранс” Устінова Єгора Олександровича. Його петиція набрала необхідну кількість голосів в той же день, що і петиція Гладкого. Згодом позачергову сесію взагалі перенесли на невизначений термін.

Через це Владислав Гладкий надіслав скаргу Херсонському міському голові Володимиру Миколаєнку.

“Мене не інформують про необхідність присутності на депутатських комісіях для її (петиції – прим.ред.) розгляду і т.і. Єдине повідомлення (і то, не від виконкому) було мною отримане 26-01-2017 електронною поштою: “Шановний(а) Гладкий Владислав Вадимович! Петиція Комфортне перевезення пасажирів міським транспортом направлена на розгляд до органу місцевого самоврядування. Дякуємо за активну громадянську позицію!”  

У відповідності до правил, які розміщені на сайті петицій, інформація про початок розгляду електронної петиції, яка в установлений строк набрала необхідну кількість голосів на її підтримку, оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування не пізніш як через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на підтримку петиції, а в разі отримання електронної петиції від громадського об’єднання – не пізніш як через два робочі дні після отримання такої петиції. Розгляд електронної петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду”. Позачергова сесія не відбулась, однак варто зазначити, що на депутатських комісіях і петиція Єгора Устінова не розглядалась – її чомусь одразу винесли на розгляд сесії.

Оприлюднення інформації про початок розгляду петиції Владислава Гладкого на офіційному сайті виконавчого комітету Херсонської міської ради протягом трьох робочих днів (26,27,30 січня) зроблено не було. Тим часом петиція Устінова була відмічена на сайті окремою новиною.

В подальшому історія мала продовження. Автору петиції зателефонували та запросили на депутатську комісію з питань транспорту і зв’язку та сфери послуг, призначену 01 лютого на 13.00. За 15 хвилин до початку комісії, коли зібрались депутати, представники ЗМІ та запрошені, очільник комісії, депутат Херсонської міської ради Єгор Устінов повідомив депутатський відділ про те, що комісія скасовується. Причини досі невідомі.

В результаті, Гладкий подав скаргу до Херсонської міської ради із наступними вимогами:

“1. Надати пояснення від працівника (працівників) відділу по роботі із зверненнями громадян та інших осіб, що відповідають за обробку петицій та повідомлення про їх розгляд (в.о.керуючого справами виконкому ХМР), про причини затягування розгляду моєї петиції.

  1. Унеможливити в подальшому маніпулювання черговістю розгляду петицій чи затягування їх розгляду.
  2. Розглянути мою скаргу по суті і про результати розгляду поінформувати мене електронною поштою на зазначену адресу.”

Останнім часом складається враження, що деякі петиції навмисне просувають для якомога скорішого їхнього розгляду: наприклад, петицію Єгора Устінова про електронний квиток чи петицію Сергія Нікітенка про «День захисту лавок від Олени Мазур», а розгляд деяких, як, наприклад, петиції Владислава Гладкого про “Комфортне перевезення пасажирів міським транспортом”, навмисне затягують і відкладають. Більш того, петиція депутата міської ради та очільника КП “Херсонелектротранс” чомусь одразу потрапила до порядку денного позачергової сесії (яку так і не розпочали), а петиція пересічного херсонця – в порядку черги на депутатську комісію, яка, до того ж, не відбулась. Між іншим, питання комфорту перевезень громадським транспортом Херсона – одне з найбільш нагальних в місті. Воно увійшло у п’ятірку проблем за результатами соцопитування.

Please like & share:
автобуси
гладкий
електротранс
маршрутки
петиція
Устінов