“Херсонкомунтранссервіс” самотужки змінює маршрути

Дивні повідомлення побачили жителі селища міського типу Наддніпрянське, яке належить до Дніпровського району міста Херсона. З 23.01.2017 року маршрут №25 змінив особливості свого руху: додався маршрут №25А, а “основний” маршрут замість «сел. Молодіжне – Укр. НДІЗЗ – сел. Жовневе – ХБК – Центральний ринок» прямує лише від селища Молодіжного до площі Дубінди.

Маршрут №25 є одним із небагатьох, які з’єднують Херсон із селищем Наддніпрянським міським маршрутом із вартістю проїзду 3 грн. на особу. Інші – міжміські – за аналогічний маршрут вимагають 5 грн. На офіційному сайті Херсонської міської ради остання згадка про маршрут №25 датована 22 жовтня 2015 року у статті про пільговий проїзд школярів, і в зазначеній статті маршрут прописаний наступним чином: «сел. Молодіжне – Укр. НДІЗЗ – сел. Жовневе – ХБК – Центральний ринок» (скріншот додається).

Маршрут 25

Однак, мешканці селища побачили зранку 23 січня 2017 року об’яви дещо іншого характеру (фото додається).

ХКТС объявление

Причому жодних роз’яснень та попереджень для жителів селища ніхто не проводив: вони просто побачили зранку 23 січня подібні сповіщення.

Для оцінки масштабу проблеми варто заглибитись в особливості перевезень даним маршрутом.

Маршрут 25 карта

Схему руху представлено на скріншоті карти, або за посиланням. Загальний маршрут становить близько 16,07 км в одному напрямку і 16,94 км в іншому. Відстань в один кінець маршрутне таксі долає орієнтовно за 40 – 45 хвилин. При цьому, в селищах Інженерному (раніше Жовтневе), Молодіжному та Наддніпрянському чимало мешканців, які працюють або навчаються в Херсоні і мають щодня їздити до місця навчання або роботи і додому. Отже, маршрут №25 є вельми затребуваним і актуальним.

Маршрут №25 у затвердженій схемі є зручним для мешканців, які мають змогу доїхати як до Дніпровського району, так і до центра Херсона. Однак, судячи з повідомлень, з 23 січня 2017 року маршрут до центрального ринку прямує тепер лише о 6.30 – 7.45 та о 13.55 – 20.25. У проміжках (о 5.55 та о 8.10 – 13.35) заміною є маршрут №25А, який прямує лише до площі П. Дубінди (звичне “коло ХБК”). Отже, відтепер з селищ Наддніпрянського, Молодіжного та Інженерного до центра Херсона можна дістатись лише до 7.45 (прибуття до центру Херсона орієнтовно о 8.30)  або з 13.55 (прибуття до центрального ринку орієнтовно о 14.40) до 20.25 (до центрального ринку прибуває орієнтовно о 21.10). В інших випадках необхідно їхати до площі П.Дубінди, а далі з пересадкою прямувати до центру міста, а це – зайві 3 грн. на проїзд в одному напрямку, отже, додаткові 6 грн. на день. Таким чином, без запланованого підвищення проїзд становитиме 12 грн. на день або орієнтовно 264,00 грн. на місяць замість колишніх 132 грн. (22 робочих дні в середньому), що значною мірою відбивається на бюджеті пасажирів. На рейсовому автобусі можна доїхати напряму до центрального ринку за 5 грн. Але очікуване підвищення тарифів на проїзд зробить зазначені видатки іще більшими.

Якщо звернути увагу на розклад руху маршруту №25, то можна побачити, що в години-пік не завжди зручно діставатись центра Херсона або Наддніпрянського: розклад не розрахований на тих, хто починає роботу/навчання о 9.00 – 10.00, а таких чимало. Їм доведеться або приїхати набагто раніше, або діставатись місця роботи/навчання із пересадками. Причому варто зазначити: маршрут №25 на площі П. Дубінди зупиняється у незручному для пересадки місці – необхідно це близько 100 м пройти пішки до зупинки. Під час дощу чи снігу незручності стають неймовірно відчутними.

Основними причинами обурення мешканців селищ є наступні:

1. Про зміну схеми руху маршруту №25 вони дізнались вранці 23 січня, коли ці зміни вже фактично відбулись.

2. Не було здійснено жодних попередніх обговорень або оголошень про зміну схеми руху. Цілком можливо, що під час таких обговорень можна було дійти компромісу між жителями селищ та перевізником.

Скоріш за все, перевізник – КП “Херсонкомунтранссервіс” – мав свої підстави для зміни схеми руху. Однако, про жодні зміни  та проблеми перевізника жителів селищ (пасажирів) ніхто не повідомив. Директором підприємства є Олександр Васильєв, депутат Херсонської міської ради від “Радикальної партії Ляшка”. Також не було інформації про зміни на маршруті №25 і під час наради між перевізниками та громадськістю 20 січня 2017 року. Проте чимало негативних емоцій перевізники висловили у бік пасажирів, хоча рівень послуг маршрутних таксі залишає бажати кращого. Мешканці трьох селищ вже відчули на собі зміни руху, які дійсно виявились незручними.

Please like & share:
васильев
маршрут №25
маршрутки
рпл
херсонкомунтранссервис