гроші

Як отримати статус неприбутковості організації після виключення з Реєстру неприбуткових

Прес-служба Головного управління ДФС у Херсонській області надала роз’яснення щодо повторного отримання статусу неприбутковості організаціями.

Неприбуткові підприємства, установи та організації – це підприємства, установи та організації, які не ставлять за мету отримання прибутку.

Для отримання статусу неприбутковості та його збереження неприбуткові організації повинні дотримуватися вимог, передбачених п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

У разі порушення зазначених вимог неприбуткова організація виключається з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), та вважається платником податку на прибуток для цілей оподаткування з першого дня місяця після місяця, наступного за місяцем, у якому вчинено таке порушення.

За період з першого дня місяця, наступного за місяцем, у якому вчинено таке порушення, по 31 грудня податкового (звітного) року така неприбуткова організація зобов’язана щокварталу подавати до контролюючого органу податкову декларацію з податку на прибуток (з наростаючим підсумком), сплачувати податок у строк, визначений для квартального періоду та подавати фінансову звітність у порядку, встановленому для платників податку на прибуток.

З наступного податкового (звітного) року така неприбуткова організація подає податкову декларацію з податку на прибуток і фінансову звітність та сплачує податок на прибуток у порядку, встановленому для платників податку на прибуток у терміни визначені ст.137 ПКУ.

Щодо повторного віднесення установ та організацій, які не встигли привести до 01.07.2017 у відповідність до вимог  п. 133.4 ст. 133 ПКУ установчі документи повідомляємо наступне.

Порядком ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440, не забороняється неприбутківцям, які були виключені з Реєстру, через невідповідність установчих документів подавати заяву до органів ДФС за місцем реєстрації  про включення до Реєстру з приведеними у відповідність до вимог ПКУ документами.

Отже, установа чи організація, яка втратила статус неприбутковості через невідповідність установчих документів вимогам ПКУ  і стала платником податку на прибуток, може подати реєстраційну заяву за формою 1-РН про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій після приведення у відповідність установчих документів.

Please like & share:
благодійний фонд
громадська організація
неприбутковість
податкова