Крутити бюджетом, як цИган сонцем

Фраза депутата Херсонської міської ради Артема Кияновського, адресована герою цієї статті, свого часу стала крилатою і абсолютно повністю відображає специфіку діяльності Руслана Рубана на посаді голови депутатської комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку та регуляторної політики. І ось лишень один із прикладів.

20 липня 2017 року, судячи з протоколів, розміщених на сайті Херсонської міської ради, відбулось засідання вищезгаданої комісії. Якщо вірити цьому протоколу, то засідання комісії відбулось об 11.15 у Великій залі Херсонської міської ради. У цей час там як раз проходило пленарне засідання сесії, тому нічого не вартує подивитись, чи це так насправді. Сесії транслюються. У нижньому лівому куті зазначено час. Ви бачите засідання комісії? Судячи з протоколу, на ній присутні Рубан Р.І., Ценкер І.І., Лугова Г.Л., Горланов І.О., Марієв Ю.В., Маренчук О.М.,Чемерис М.В. Де знаходяться ці депутати, починаючи з 11.15? Хто – де. Але комісією це точно назвати неможливо.

 Регламент Херсонської міської ради так само підтримує твердження про те, що той «захід», який відбувався у Великій залі з 11.15, аж ніяк не є комісією. У відповідності до статті 5 Регламенту, «пленарні засідання міської ради, засідання постійних комісій та інших комісій ради є гласними, за винятком випадків, передбачених законами України і даним Регламентом. Гласність роботи міської ради забезпечується: публікацією інформації щодо пленарних засідань ради, постійних комісій та інших органів ради; публікацією актів (нормативно-правових рішень) міської ради в друкованих засобах масової інформації, заснованих радою, а також в інших друкованих ЗМІ на підставі угод, укладених із цими ЗМІ від імені ради». Жодних законодавчих перепон гласності для проведення даної комісії не було, отже, мало бути оголошення. Далі – цікавіше:

Стаття 29. Засідання постійної комісії міської ради скликаються головою в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них бере участь не менше половини від загального складу комісії. Засідання комісії може бути скликане позачергово на вимогу депутатів, які складають не менше третини від складу комісії.

Положення про постійні комісії іще більше насмішить тих, хто і без того не вірить у те, що згадана комісія відбулась. Стаття 11 (починаючи з п.2):

2. Слухання мають відкритий характер і в місці їх проведення забезпечується доступ громадськості, представників засобів масової інформації.

3. До початку слухань комісія проводить попередній аналіз напрямків вирішення питання, отримує необхідну інформацію, запрошує необхідних для участі осіб, розміщує в ЗМІ інформацію про час та місце проведення слухань, а також іншу інформацію, необхідну для успішного проведення слухань. 

4. На слуханнях у порядку, встановленому головою комісії, мають право на виступ з доповіддю та обговорення запрошені та представники громадськості.

Жодного з цих положень дотримано не було, навіть якщо вона б відбулась. Що вже казати про Статтю 13 згаданого Положення, яка регулює гласність проведення комісій?

Отже, комісії не було, а протокол є. Навіщо ж пану Рубану та пану Горланову (секретар комісії) так ризикувати і самим собі підписувати – цілком можливо – 366-ту статтю кримінального кодексу «Службове підроблення»? Усе – у фейковому протоколі: «З’ясувавши обставини, озвучені у повідомленні депутата міської ради  Богданова В.В., щодо викладення ухвали суду стосовно зупинення дії рішення Херсонської міської ради від 24.03.2017 року  № 580 «Про зміни до міського бюджету на 2017 рік», до набрання законної сили рішенням суду у даній справі». Отже, стає цілком зрозумілою мотивація фальсифікації протоколу: бажання надати хоч трохи наближене до закону забарвлення незаконному розподілу – і суд це довів – наших податків, сплачених до міського бюджету. І далі – як по нотах у п’єсі для розстроєних інструментів:

ВИСТУПИЛИ: 

Рубан Р.І., який запропонував внести відповідно до вимог ч.13 ст. 46 ЗУ « Про місцеве самоврядування України» до порядку денного позачергового пленарного засідання сесії міської ради 20.07.2017 пропозицію про визнання таким, що втратило чинність рішення міської ради від 24.03.2017 №580 « Про зміни до міського бюджету на 2017 рік» . 

Голова комісії поставив на голосування власну пропозицію .

Голосували «за»- 7, утрималися» – 0, «проти» -0.    

2. Питання: Про відновлення змін до міського бюджету на 2017 рік, після скасування рішення міської ради від 24.03.2017 №580 «Про зміни до міського бюджету на 2017 рік».

Ценкер І.І., яка зазначила, що зміни до рішення міської ради вже частково відбулися,здійснене фінансування, взяті деякі зобов’язання, заключені угоди,тому ці зміни необхідно затвердити знову. 

Рубан Р.І., запитав чи будуть інші пропозиції  від членів постійної комісії Херсонської міської ради з порушеного питання.

Інших пропозицій від членів постійної комісії Херсонської міської ради  не надійшло.

Рубан Р.І. поставив на голосування пропозицію Ценкер І.І. про відновлення змін до міського бюджету на 2017 рік, після скасування рішення міської ради від 24.03.2017 №580 «Про зміни до міського бюджету на 2017 рік» .

Голосували «за»- 7, «утрималися» – 0, «проти» -0.

Ви бачите це все на відео?

Вишенька на тортику. Будь-яке порушення має бути покараним. Принаймні заявити про це порушення необхідно. Колеги повідомляють, що наразі відкрито кримінальне провадження за фактом видачі посадовими особами постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку та регуляторної політики завідомо неправдивого протоколу (офіційного документу) №15 від 20 липня 2017 року. Отже, спостерігаємо за розвитком подій. Тим паче, подібне порушення – далеко не єдине у пана Рубана. Про це – також згодом. Наразі так званих учасників комісії, якої не було, активно опитують правоохоронці. Отже, в результаті, ми ще побачимо, хто з членів комісії, які нібито були присутніми на цій комісії, має бажання стати співучасником фальсифікацій.

Please like & share:
бюджет
дмитрієв
комісія
рубан
Сесія
ценкер