18581665_1399589363440647_8155237018951108649_n

Маршрут №34: або перевізник додає одиниці транспорту, або іде з маршруту

Транспортний колапс у Херсоні продовжується, забезпечуючи низку нових інформаційних приводів. Черговий – це відсутність нормального транспортного забезпечення в мікрорайоні «Житлоселище» на ділянці вул.. Олександрівська – вул.. Робоча. У цьому доволі жвавому мікрорайоні рух громадського транспорту забезпечується лише тролейбусом №4 та маршрутним таксі №34. Причому мешканці мікрорайону систематично скаржаться на те, що на зупинці доводиться чекати принаймні якогось громадського транспорту по 20 – 40 хвилин.

Журналісти разом із депутатами виявили, що не так давно зазначену ділянку обслуговував лише єдиний тролейбус. Одна машина на жвавому маршруті Житлоселище – Острів! Після численних скарг КП «Херсонелектротранс» відшукав можливість пустити іще одну машину. Тепер принаймні чекати тролейбуса доводиться на півтори години: вони курсують раз на 40 – 50 хвилин. Але цього також нищівно мало для мікрорайону, де розташовані школа, ВНЗ, поліклініка, кілька державних установ, а також великий житловий масив. Мікрорайон саме тому і названий Житлоселищем, що свого часу там було забезпечено житлом велику кількість містян. Окрім тролейбуса, подеколи можна побачити іще маршрутне таксі №34, яке курсує до Кіндійки, але також дуже рідко.

Через численні скарги до міського голови звернувся депутат Херсонської міської ради Дініс Бердник із вимогою пояснити ситуацію з нестачею маршрутних таксі та проханням збільшити чисельність машин для забезпечення потреб мешканців мікрорайону.

Міський голова Херсона Володимир Миколаєнко проінформував, що у відповідності до договору від 30.06.2015 №55 про організацію перевезень на міському автобусному маршруті №34 зазначений маршрут обслуговує приватна фірма «МИС» з необхідною кількістю транспорту на маршруті, а саме – 17 одиниць. Однак, на даний час – і саме так зазначено у відповіді на звернення – на маршрут виходить лише дві одиниці техніки.

«Відділом транспорту управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку міської ради направлено листа керівнику приватної фірми «МИС» щодо необхідності вжиття заходів зі збільшення одиниць транспорту для обслуговування маршруту №34, — йдеться у відповіді. – У разі невиконання умов договору зазначене управління буде змушене в односторонньому порядку розірвати вищезазначений договір і проводитиме новий конкурс на обслуговування вказаного маршруту».

Отже, чекаємо на реакцію приватного перевізника, який, до речі, застосовує для перевезень незручні маршрутні таксі типу «дельфін». Такі Ви навряд чи побачите в будь-якому іншому обласному центрі України, проте в Херсоні їх багато. Вони здебільшого не відповідають вимогам техніки безпеки та елементарного комфорту. А обслуговування двома машинами замість необхідних сімнадцяти – це справжня зухвалість у відношення до містян та гостей Херсона.

Щоправда, у зверненні Дініса Бердника мова йшла також про забезпечення додаткових одиниць тролейбусів на маршруті №4 – можливо з числа тих, які будуть придбані незабаром. Вимога щодо придбаних у 2017 році одиниць зумовлена тим, що процедура закупівлі передбачає закупівлю тролейбусів з низькою підлогою, які особливо затребувані у мікрорайоні “Житлоселище”, де проживає чимало молодих родин з маленькими дітьми та осіб із особливими потребами.

«Це нові тролейбуси вітчизняного виробництва із низькою підлогою, тобто комфортними умовами, зокрема для людей із особливими потребами, — коментує депутат. – Було б чудово, якщо принаймні одна одиниця, а краще – більше, з’являться на даному маршруті. Він доволі жвавий і може забезпечити перевезення багатьох пасажирів, тобто сприяти комфорту перевезень та притоку коштів до комунального підприємства міської ради».

Але на цю частину звернення відповіді міський голова наразі не надав.

Автор: Євгенія Вірлич

Please like & share:
дініс бердник
динис бердник
жилпоселок
житлоселище
маршрутка
тролейбус