карик-маршрутки

Чи має управління транспорту важелі впливу?

 

Стосовно роботи громадського транспорту розповів радник міського голови з питань транспорту Руслан Ткаченко:

«Почнемо з того, що у нас всі маршрутки юридично працюють з 6 години ранку до 22.00, після чого ще дві години має ходити «нічний» транспорт. Однак, як нам усім відомо, після 19-ї «спіймати» його майже неможливо».

Звісно, найпопулярніші маршрути – 5, 6, 8, 14, 17 – більш-менш працюють, та це не вирішує проблеми перевезень містом.

Часто ми стаємо свідками грубості водіїв по відношенню до пасажирів, перевищення швидкості чи брудного транспорту. Все це суперечить положенням про перевезення і вимагає захищати свої інтереси, у першу чергу, мають споживачі транспортних послуг, тобто, пасажири – потрібно обов’язково телефонувати на «гарячу лінію» управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку Херсонської міської ради (42-54-10, 42-54-20) і залишати скарги. У такому випадку не забувайте вказати номер «маршрутного таксі» і детально описати ситуацію, до якої потрапили.

У кожній маршрутці є номери телефонів перевізників, які її обслуговують.

Порушення у роботі транспорту намагається виявляти і міська влада. На кожному другому автобусі встановлено навігатор, що передає сигнал до диспетчерської установи, що функціонує при управлінні транспорту. Там на великому моніторі в режимі онлайн на схематичній карті міста можна побачити, скільки автобусів працює, з якою швидкістю вони пересуваються і де знаходяться. Але, на жаль, диспетчер управління по закінченні робочого дня (17.00) полишає своє робоче місце і сумлінність виконання умов договору, укладеного між перевізником і містом, залишається на совісті водіїв.

Минулого тижня трапилась неприємна історія, яка вкотре довела, що деякі водії «маршруток» по-хамськи ставляться до пасажирів. Як розповідає мама постраждалої, водій «випер» з транспорту шістнадцятирічну дівчину з важкою сумкою о пів на дев’яту вечора, аргументуючи свою поведінку стандартним – «треба було запитувати, чи йду я по маршруту». Як результат, дитині довелося пройти пішки з Шуменського до Таврійського мікрорайону.

 «Водія 12-ї «маршрутки», який висадив дівчину, відмовившись везти її далі по маршруту, звільнили. Прошу херсонців і далі бути не байдужими до подібних випадків», – повідомив начальник відділу громадських зв’язків Херсонської міської ради, депутат Станіслав Трошин.

Також Станіслав Ігорович запросив усіх бажаючих приєднатися до роботи волонтерської групи, що з початку вересня проводитиме моніторинг вечірніх та нічних рейсів. Детальну інформацію можна знайти на Фейсбуці та за телефонами управління транспортну (42-54-10, 42-54-20) або відділу громадських зв’язків (22-30-10, 49-05-17).

До речі, у роботі міського транспорту тепер зміни. По-перше, визначено переможців конкурсів на 49-й та 48-й маршрути – ПАТ «Ремпобуттехніка» та ПП «Корнет Стиль» відповідно. По-друге, відмінили 15-й та 42-й маршрути за документами на маршруті мало працювати 25 автобусів 42-го маршруту, а по факту працював всього один. Крім того, виїжджав він в основному вранці та ввечері – у «годину пік», а протягом дня простоював. Не краща була ситуація і з 15-м маршрутом, який ще й повністю дублював маршрут тролейбусу №8. Хочеться сподіватись, що колись-таки управління транспорту міської ради наведе лад у роботі громадського транспорту міста, а допоки відстоювати свої права доводиться не байдужим херсонцям.

Альона Мовчан

Please like & share:
маршрутки
транспорт
Херсон