У Херсонській міській раді впроваджується електронний документообіг

Управління комунальної власності Херсонської міської ради першим в обласному центрі розпочало перехід на електронний документообіг, що значно покращить ефективність роботи структурного підрозділу.

Перші навчання працівників проводить керуюча Херсонською філією ПриватБанку Олена Бельмега. ПриватБанк запустив власну систему електронного документообігу “ПриватДок” ще в 2001 році і повністю відмовився від паперів. Нова система дозволяє не тільки економити кошти, але й набагато швидше створювати і погоджувати документи, мати цілодобовий доступ до них з будь-якої точки світу та надає можливість контролювати виконання завдань.

Начальник управління комунальної власності Херсонської міської ради Мкртич Мкртчян та його команда мають визнаний досвід щодо роботи із впровадження відкритих даних – для вивчення кращих практик поєднання цифрових технологій та активності громадян в Херсон приїжджають представники органів місцевого самоврядування з усієї України. Перехід на електронний документообіг стане новим етапом розвитку структурного підрозділу – перш за все заради зручності городян.

До речі, за заявою УНІАН, Кабмін за місяць витрачає близько мільйона аркушів паперу, а в річних показниках витраченим папером можна було б викласти дорогу до Мадрида (3 700 км). Сьогодні в ПриватБанку працює 29 тисяч співробітників, обслуговується 14,6 мільйона індивідуальних і 334 тисячі корпоративних клієнтів. Банк економить стільки паперу, що якщо роздрукувати документи за півтора року, їх вистачило б повністю огорнути лінію екватора Землі.

Please like & share:
електронний документообіг
мыська рада
управління комунальної власності
Херсон