Нові правила роботи відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб

З 14 листопада 2016 року відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб міської ради працюватиме за новими правилами.

Затверджено Порядок оптимізації робочого процесу відділу, згідно якого, необхідні херсонцям послуги надаватимуться за попереднім записом до відділу.

Порядок запису на прийом

1. Попередній запис здійснюється шляхом особистого звернення у відділ або за телефоном:(0552) 31 61 01. Дзвінки із 7 листопада прийматимуть 3 оператори 6 днів на тиждень з 8.00 до 17.00.

2. Прийом здійснюватиметься виключно на підставі реєстраційного талона, де вказуватиметься дата та час прийому.

3. У разі запису на прийом за телефоном, реєстраційний талон оформлюється та видається громадянам безпосередньо перед прийомом або напередодні.

5.Проведення прийому без реєстраційного талону забороняється.

Тривалість прийому не перевищуватиме 20-30 хв (в залежності від виду надання однієї адміністративної послуги).

Прийматимуть громадян у відділі із 14 листопада 6 днів на тиждень:

Понеділок – 08.00-15.00

Вівторок – 09.00 – 16.00

Середа – 09.00 – 16.00

Четвер – 13.00 – 20.00

П’ятниця – 08.00 – 15.00

Субота – 08.00 – 15.00

Please like & share:
адмінпослуги
міськрада
реєстрація
ЦНАП