Як рятуватимуть Херсонський морський торговельний порт?

А в тому, що рятувати його необхідно, впевнені представники Громадської ради при міському голові. На нещодавньому засіданні вони обговорювали подальшу долю підприємства. “Ми вважаємо, що порт повинен приносити прибуток, потрібно зберегти робочі місця”, – озвучив позицію Громадської ради її представник Володимир Макуха. При цьому, згідно із законодавством, задля розвитку порту зараз, при залученні зовнішніх інвестицій, можлива приватизація підприємства.

Члени Громадської ради проти такого розвитку подій, адже вважають, що наслідки можуть бути вкрай негативними: держава не зможе впливати на розвиток порту або його взагалі придбають конкуренти задля ліквідації. Тож, вирішили, що потрібно звернутися до міського голови, аби той проконтролював, щоб Херсонський морський торговельний порт не було включено до “списку на продаж”.

Свою позицію озвучил директор торгівельного порту Ігор Ткаченко: «Згідно із законом, що вступив у силу в 2013 році, для розвитку портів можуть бути використані різні форми залучення приватних інвесторів, і це необов’язково буде приватизація. Але позиція профкому та керівництва така: щоб компанія успішно розвивалася, потрібно переймати європейський досвід — Болгарії, Туреччини та інших країн. Там мілководні порти муніципальні, тобто є частиною інфраструктури міста, підконтрольні місцевій владі, і при цьому прибуток від діяльності порту отримують місцеві бюджети”.

Як сказав Володимир Макуха, питання розвитку порту стане одним із пріоритетних на Міжнародному економічному форумі, що відбудеться в Херсоні влітку.

Марія Біла

Please like & share:
громадська рада
Міська рада
Новини
Новини міста
Події
Херсон