Перемога iGov у Херсоні: доступна реєстрація місця проживання
Про це повідомлено на сторінці iGov у Фейсбук. Далі цитуємо.Нарешті ми запускаємо портал iGov у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради.
Відсьогодні запрацювали одразу 6 вкрай запитуваних херсонцями послуг ?:
✅ Реєстрація місця проживання особи (із опцією одночасного зняття з реєстрації з попереднього місця)
https://igov.gov.ua/service/29/general
✅ Реєстрація місця проживання дитини до чотирнадцяти років
https://igov.gov.ua/service/184/general
✅ Зняття з реєстрації місця проживання особи
https://igov.gov.ua/service/26/general
✅ Зняття з реєстрації місця проживання дитини до чотирнадцяти років
https://igov.gov.ua/service/185/general
✅ Зняття з реєстрації місця проживання особи у зв’язку зі смертю
https://igov.gov.ua/service/144/general
✅ Довідка про реєстрацію місця проживання (для отримання ID-картки)
https://igov.gov.ua/service/24/general
З першого дня роботи iGov відділ реєстрації виділив на наш проект двох співробітників, пообіцявши у подальшому збільшити кількість працівників, які будуть залучені до прийому громадян через систему iGov. Це допоможе пришвидшити обслуговування городян, зекономити їх час та зменшити черги.
А наша з вами задача – зробити так, щоб міська влада нарешті зрозуміла, що херсонці можуть користуватися електронними послугами, вміють уважно читати інструкції до кожної з них, відправляти повний пакет документів та не будуть спізнюватися на вибраний для себе зручний день і час за адресою: м.Херсон, просп. Ушакова, 37, каб. 126.
При цьому нами здійснюватиметься моніторинг ефективності роботи онлайн-послуг ?, що дозволить скоротити затрати часу на одну особу і збільшити кількість оброблених заявок на день.
Одним з головних факторів ефективного запровадження iGov є коментарі/побажання/відгуки херсонців, які можна залишити після отримання послуги. Також закликаємо ставити оцінку посадовій особі, яка вас обслуговувала (від 1 до 5 балів). Ваші коментарі та оцінки будуть оприлюднені та знаходитимуться на сайті iGov у розділі «Відгуки».
Нам як команді проекту реакція містян дозволить зрозуміти, наскільки зручнимє онлайн-сервіс, що необхідно доопрацювати для підвищення його продуктивності, а керівництву міста – здійснювати моніторинг якості надання послуг підпорядкованими працівниками (це, мабуть, те, чого не вистачає у державних установах та органах місцевого самоврядування вже більше 10 років!)
Повідомлення з проханням оцінити якість надання послуги приходитиме на електронну адресу, з якої подавалась заявка.Тож чекаємо на відверті відповіді, оскільки на час написання відгуку ви вже будете далеко від відділу реєстрації. ?
Користуйтеся онлайн-системою iGov для отримання послуг «прописки»-«виписки», економте свій час та зусилля, залишайте коментарі і допомагайте нам разом з міською владою зробити послуги більш зручними. ?