Перемога iGov у Херсоні: доступна реєстрація місця проживання

Про це повідомлено на сторінці iGov у Фейсбук. Далі цитуємо.Нарешті ми запускаємо портал iGov у відділі реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міської ради.

Відсьогодні запрацювали одразу 6 вкрай запитуваних херсонцями послуг ?:

 Реєстрація місця проживання особи (із опцією одночасного зняття з реєстрації з попереднього місця)
https://igov.gov.ua/service/29/general

 Реєстрація місця проживання дитини до чотирнадцяти років
https://igov.gov.ua/service/184/general

 Зняття з реєстрації місця проживання особи
https://igov.gov.ua/service/26/general

 Зняття з реєстрації місця проживання дитини до чотирнадцяти років
https://igov.gov.ua/service/185/general

 Зняття з реєстрації місця проживання особи у зв’язку зі смертю
https://igov.gov.ua/service/144/general

 Довідка про реєстрацію місця проживання (для отримання ID-картки)
https://igov.gov.ua/service/24/general

З першого дня роботи iGov відділ реєстрації виділив на наш проект двох співробітників, пообіцявши у подальшому збільшити кількість працівників, які будуть залучені до прийому громадян через систему iGov. Це допоможе пришвидшити обслуговування городян, зекономити їх час та зменшити черги.

А наша з вами задача – зробити так, щоб міська влада нарешті зрозуміла, що херсонці можуть користуватися електронними послугами, вміють уважно читати інструкції до кожної з них, відправляти повний пакет документів та не будуть спізнюватися на вибраний для себе зручний день і час за адресою: м.Херсон, просп. Ушакова, 37, каб. 126.

При цьому нами здійснюватиметься моніторинг ефективності роботи онлайн-послуг ?, що дозволить скоротити затрати часу на одну особу і збільшити кількість оброблених заявок на день.

Одним з головних факторів ефективного запровадження iGov є коментарі/побажання/відгуки херсонців, які можна залишити після отримання послуги. Також закликаємо ставити оцінку посадовій особі, яка вас обслуговувала (від 1 до 5 балів). Ваші коментарі та оцінки будуть оприлюднені та знаходитимуться на сайті iGov у розділі «Відгуки».

Нам як команді проекту реакція містян дозволить зрозуміти, наскільки зручнимє онлайн-сервіс, що необхідно доопрацювати для підвищення його продуктивності, а керівництву міста – здійснювати моніторинг якості надання послуг підпорядкованими працівниками (це, мабуть, те, чого не вистачає у державних установах та органах місцевого самоврядування вже більше 10 років!)

Повідомлення з проханням оцінити якість надання послуги приходитиме на електронну адресу, з якої подавалась заявка.Тож чекаємо на відверті відповіді, оскільки на час написання відгуку ви вже будете далеко від відділу реєстрації. ?

Користуйтеся онлайн-системою iGov для отримання послуг «прописки»-«виписки», економте свій час та зусилля, залишайте коментарі і допомагайте нам разом з міською владою зробити послуги більш зручними. ?

Please like & share: